18 grudnia 2017

Ranking najaktywniejszych w sieci ogrodów zoologicznych.

Wikunia w warszawskim ZOO 
Specjalnie dla Państwa przygotowałem specjalny ranking aktywności w sieci naszych ogrodów zoologicznych. Podzieliłem go na trzy kategorie. Pierwsza to Miejskie Ogrody Zoologiczne, druga to Miejskie Mini ZOO i trzecia prywatne ZOO. Niestety w dzisiejszych czasach nie wszystkie placówki rozumieją, że siła jest w portalach społecznościowych. Szkoda, że tak znane ogrody jak ten w Krakowie nie korzystają z Facebooka.

Kategoria 1 - Miejskie Ogrody Zoologiczne. 
Według mnie najaktywniejsze w sieci są placówki w:
Warszawie, Chorzowie, Wrocławiu i Płocku.
Średnio aktywne są placówki w:
Łodzi i Gdańsku
Słabo aktywne są placówki w:
Opolu i Zamościu.
Brak aktywności zauważyłem ze strony placówek w:
Krakowie i Bydgoszczy.

W rankingu nie brałem pod uwagę poznańskiego ZOO, gdyż z przyczyn osobistych nie polubiłem profilu ZOO.

Kategoria 2 - Miejskie Mini-ZOO 
Najaktywniejsza jest placówka w Toruniu.
Pozostałe ogrody nie udzielają się na portalach społecznościowych. Dotyczy Konina, Leszna, Braniewa, Białegostoku.

Kategoria 3 - Prywatne ZOO.
Najaktywniejsza w sieci jest placówka w Borysewie.
Ba średnim  słabym poziomie działa placówka w: :
Dolina Charlotty.
Na bardzo słabym poziomie funkcjonują placówki w:
Lisowie - Leśne Zacisze, ZOO Wilkowice\Zbrosławice, Mini-ZOO Jantar, Wojciechów koło Lublina
Brak aktywności dotyczy placówek w:
Łącznej koło Wałbrzycha, Mosty koło Świebodzina, Świerkocina, Bałtowa.

Każde ZOO dla zdobycia fanów powinno aktywnie udzielać się na portalach społecznościowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zapraszamy do ZOO pod Kielcami

Zapraszamy do ZOO pod Kielcami
Prawie 120 gatunków zwierząt, tereny reekraacyjne, gatunki zagrożone wyginięciem, 23 ha pięknego parku, sala bankietowa. Musisz to zobaczyć.