15 sierpnia 2018

Zobacz ZOO w czeskiej Pradze.

Dziś oficjalnie rozpoczął się kolejny długi weekend. Z tej okazji przygotowałem dla was coś extra. W sieci znalazłem ponad godzinny spacer po praskim ogrodzie zoologicznym. Jest to drugie po Zlinie najpiękniejsze i najlepsze ZOO jakie w życiu widziałem. W ogrodzie mieszka wiele gatunków zwierząt, których nie zobaczycie w żadnym polskim ZOO. Materiał filmowy został nagrany w ubiegłym roku. Mam nadzieję, że po obejrzeniu tego filmu zakochacie się w tym ZOO tak jak ja. W ubiegłym roku miałem okazje osobiście zwiedzać ten ogród. Naprawdę warto tutaj być :) Miłego oglądania :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zapraszamy do ZOO pod Kielcami

Zapraszamy do ZOO pod Kielcami
Prawie 120 gatunków zwierząt, tereny reekraacyjne, gatunki zagrożone wyginięciem, 23 ha pięknego parku, sala bankietowa. Musisz to zobaczyć.